Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bełżec

Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Bełżec I

Data ogłoszenia
2021-07-08
Termin składania ofert
2021-07-19 10:00
Treść

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Bełżec I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Bełżcu I
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950335570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 11
1.5.2.) Miejscowość: Bełżec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-670
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@belzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straz Pożarna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Bełżec
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211857541
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Lwowska 5
1.11.4.) Miejscowość: Bełżec
1.11.5.) Kod pocztowy: 22-670
1.11.6.) Województwo: lubelskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
1.11.9.) Numer telefonu: 846652445
1.11.10.) Numer faksu: 846652337
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gmina@belzec.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: belzec.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Bełżec I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f8ce731-dfe2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108825/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08 14:34
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://belzec.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej
https://belzec.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://belzec.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się
za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem
tego terminu:
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt. 5. niniejszego rozdziału:
- Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy
Bełżec: https://belzec.ezamawiajacy.pl lub: https://oneplace.marketplanet.pl/
- Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres
e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”.
- Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
- Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej tj.:
- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- Włączona obsługa JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy
przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki
„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem
myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane
Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
- W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa wyżej,
zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom. Przedłużenie terminu składania
ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
- Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu
modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania
teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gminy Bełżec, tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w
dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Bełżec, ul. Lwowska 5, 22-670 Bełżec adres
e-mail: gmina@belzec.pl, nr tel. 84 6652445.
- Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania
Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich
przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup średniego samochodu ratowniczo -
gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Bełżec I” prowadzonego w trybie podstawowym.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej „Ustawa Pzp” oraz podmioty, z którymi zawarto umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa
narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w
wyżej wymienionym postepowaniu.
*Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą.
**Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia tego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień
Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w
drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z
napędem 4x4 dla OSP Bełżec I”. Pojazd musi być bezwypadkowy, z kompletem dokumentów
zarejestrowany na terenie Polski lub z kompletem dokumentów przygotowany do rejestracji,
posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na
terenie kraju. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące
kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednio wagi procentowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1
pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr
4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Załącznik nr 6 do SWZ – wypełniony przez Wykonawcę, zawierający zestawienie parametrów
technicznych i wyposażenia oferowanego przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Załącznik nr 6 do SWZ – wypełniony przez Wykonawcę, zawierający zestawienie parametrów
technicznych i wyposażenia oferowanego przedmiotu zamówienia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty. Informacje zawarte w formularzu
oferty Wykonawca wypełnia na Platformie – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w
systemie został określony w zakładce OFERTA.2. W przypadku gdy oferta została podpisana
przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy należy dołączyć
dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.3. Wykonawca w ofercie może zastrzec
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia
1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1913 ze zm.). Zamawiający
nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie
informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
W przypadku ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w
postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu Stron i formy pisemnego
aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 3.
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących
zmian:
wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT; terminu
realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub
cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem
wewnętrznych strajków u Wykonawcy), zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie,
trzęsienie ziemi, bądź niekorzystnych warunków pogodowych; sytuacja ekonomiczna,
wydłużenie terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji na potrzeby
przedmiotu umowy; zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po
zawarciu umowy i które wymagają modyfikacji umowy. Wcześniejsza dostawa – skrócenie
terminu – nie wymaga aneksu do Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://belzec.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Gminy Bełżec:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
https://belzec.ezamawiajacy.pl
dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Bełżcu I na podstawie pełnomocnictwa:
Pełnomocnictwo nie obejmuje przygotowania postępowania w szczególności Opisu Przedmiotu
Zamówienia, za który odpowiada Ochotnicza Straż Pożarna w Bełżcu I.
Dane zamawiającego:
Ochotnicza Straż Pożarna w Bełżcu I
ul. Lwowska 11
22-670 Bełżec
woj. lubelskie
NIP: 921-17-39-391
REGON: 950335570
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 90 dni
kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
1. Na potwierdzenie, że oferowana przez Wykonawcę dostawa samochodu spełnia określone
przez Zamawiającego w SWZ wymagania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z
ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
- wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 6 do SWZ, zawierający zestawienie parametrów
technicznych i wyposażenia oferowanego przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych
środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne wówczas
Zamawiający działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę do ich
złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający działając na podstawie art. 107 ust. 4 ustawy Pzp może żądać od Wykonawców
wyjaśnień treści przedmiotowych środków dowodowych.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108825/01 z dnia 2021-07-08
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sebastian Jaroszdodano do BIP dnia 08-07-2021 21:56:16